Czy warto mieć podpisaną umowę SLA?

Powiązane firmy w katalogu

Stalgast sp. z o.o.
Stalgast.com to firma, która zajmuje się zaopatrywaniem lokali gastronomicznych w niezbędny do ich prowadzenia sprzęt oraz akcesoria. Oferuje najwyższej jakości meble ze stali nierdzewnej, naczynia, przybory kuchenne, a także akcesoria
Imeso
Imeso.pl to obecna na rynku od wielu lat firma, która łączy w sobie zalety serwisu oraz sklepu internetowego. Jej oferta przeznaczona jest przede wszystkim dla gabinetów medycyny estetycznej oraz salonów urody, choć z
Bracia Strzelczyk
Istniejąca na rynku od wielu lat firma Bracia Strzelczyk zajmuje się przede wszystkim pośrednictwem w handlu nieruchomościami oraz w ich wynajmie. Współpraca z placówką umożliwia uzyskanie pomocy w procesie poszukiwania
Puls Druk Warszawa - druk offsetowy
Zakład Poligraficzny PULSDRUK to firma, która na rynku poligraficznym utrzymuje się na wysokiej pozycji niezachwianie od 1993 roku. Właściciel — Mariusz Frączek umieścił zakład drukarski w Michałowicach, miejscowości,

Czy warto mieć podpisaną umowę SLA?

Umowa SLA powoli staje się standardem wśród firm, którym zależy na usługach wysokiej jakości. To rodzaj zabezpieczenia, dzięki któremu klient decydujący się na daną usługę ma pewność, że na wypadek awarii będzie miał zagwarantowane wsparcie w naprawie błędu, w określonym terminie.

Co zawiera umowa SLA?
Termin SLA to skrót od angielskich słów Service Level Agreement, które stosowane są w odniesieniu do gwarantowanej jakości świadczonych usług. Innymi słowy, taka umowa określa na jakich warunkach i na jakim poziomie dostawca będzie realizował usługi. Takie umowy są najczęściej stosowane w branży usług informatycznych, gdzie pewne systemy często dopiero na etapie eksploatacji wykazują gdzie potrzebna jest optymalizacja.
Każda umowa tego typu wygląda inaczej, ponieważ warunki są zazwyczaj negocjowane pomiędzy stronami. Na przykładzie Argonium - Agencja SEO ,  która oferuje taki rodzaj umów swoim klientom, można jednak wyszczególnić kilka najważniejszych elementów. Umowa SLA obejmuje takie aspekty jak tryb monitorowania i raportowania. Bardzo istotny jest również czas reakcji na awarię oraz czas naprawy błędu. Umowa powinna również w jasny sposób określać sposób zgłaszania awarii, a także zakres wsparcia, który zapewnia dostawca.

Dlaczego warto mieć umowę SLA?
Firmy, które decydują się na podpisanie umowy SLA, zazwyczaj chcą mieć pełne wsparcie, aby skoncentrować uwagę na głównej działalności biznesowej, nie martwiąc się resztę.
Wystarczy zgłosić awarię dostawcy, a ten w określonym w umowie terminie zajmie się jej naprawą. Brak takiej umowy może skutkować długim oczekiwaniem w kolejce zgłoszeń i brak pewności, że znajdzie się ktoś, kto skutecznie usunie błąd. Nie warto również zapominać o tym, że taka naprawa bez umowy SLA może być bardzo kosztowna. Nie chodzi tylko o koszty wynikające z naprawy awarii, ale również takie które możemy ponieść z uwagi na niedostępność usługi przez dłuższy czas, np. sklepu internetowego, który w tym czasie mógłby generować zysk.

Komentarze odwiedzających (0)

Napisz swoją opinie w komentarzu

Twoja ocena całościowa:

Zobacz również

Śródmieście
Oceń firmę
pierwszy
Brak opinii
Paulina Biernat Trenerka rozwoju osobistego
Kleszczowa 14a
Oceń firmę
pierwszy
Brak opinii
Fachwar.pl
Marszałkowska 58
Oceń firmę
pierwszy
Brak opinii
Bracia Strzelczyk
Al. Jerozolimskie 200 Włochy
Oceń firmę
pierwszy
Brak opinii
Rad-Pol Tkaniny w Warszawie
Opaczewska 43
Oceń firmę
pierwszy
Brak opinii
Klinika Medycyny Estetycznej Estetica Nova